9 augustus 2014

Vellum Bloem

Deze onwijs lieve bloem heb ik gemaakt van Silhouette Vellum.
Erg leuk om te maken, nog leuker om weg te geven!




Ik heb de bloem uitgesneden met de Cameo (sommige blaadjes dubbel) 
en met verf en inkt en een babydoekje bewerkt.
Er hoorde nog iets bij voor in het midden 
maar dat vond ik te fijn voor dit papier, 
dus heb ik er zelf een knop in gemaakt.
Dit heb ik gedaan door drie bloem blaadjes aan elkaar te plakken 
met daarin een propje keukenrol.
De blaadjes aan de ene kant over elkaar geplakt e
n aan de andere kant onder elkaar! 
Dit twee maal. zodat ik een behoorlijk dikke knop had.
Bij alle blaadjes  met een embossing pen met de grootste bol langs de randen gegaan, 
vrij stevig, en daarna in het midden, toen kwamen direct alle bloem blaadjes in de vorm.
Alles in elkaar geplakt op een rondje papier.
Ik heb in totaal zes bloem blaadjes gebruikt in 3 maten.
Voor de blaadjes een koffiefilter gebruikt, 
ingespoten met glimmermist, met de heatgun gedroogd, 
dan wordt het een beetje hard en kun je het vormen.
Om een ijzerdraadje kreukel lint gewikkeld en dit onder het rondje geplakt, 
daarover een rondje van de koffiefilter.


Gebruikte materialen van Creabest:


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...