25 augustus 2014

Dagje Project Life

We zijn op vakantie samen met mijn zus en zwager met de boot,
een beetje in de buurt van mijn familie, dus krijgen we wel eens visite.
Altijd leuk voor foto's en om te scrappen.
Ik ben bezig met een gedeelte Project Life en werk met Project Life Blush Edition Core Kit!
Onwijs leuk ...
Ik heb het gemaakt voor Creabest!






De bovenste foto's zijn de kaartjes apart, omdat ik de smalle pocket page heb gebruikt had ik eigenlijk kaartjes nodig van 4 bij 4 inch. Omdat deze niet in de core-kit zitten ben ik er zelf mee aan de slag gegaan (heerlijk)  
Bij de eerste heb ik twee kaartje van 3 bij 4 inch aan elkaar genaaid!
Bij de middelste heb ik twee kaartjes van 4 bij 6 inch op elkaar geplakt, een ril-lijn gemaakt op 4 inch en omgevouwen!
Bij de laatste weer een kaartje van 4 bij 6 inch gebruikt en nu aan de zijkant op 4 inch omgevouwen, en boven en onder dicht geniet zodat er een pocket ontstaat!
Alle kaartjes passen aan de achterkant ook bij elkaar, zodat ik zo weer verder kan.
De woorden love en this heb ik met de cameo gesneden uit wit cardstock en met het inkt gekleurd.
Nog wat washitape en stempels gebruikt en genaaid.

Bij de onderste foto zitten de kaartjes on de pocket page, deze is 12 inch hoog.


Project Life Blush Edition Core Kit

- Artiste Dye Ink Pads - RED

- Cameo
- Stempels
- Lint

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...