29 augustus 2014

Project Life Canvas Boards

Ik heb van de Project Life kaartjes eens iets heel anders gemaakt. 



Ik heb twee canvas-boards gebruikt van 15 bij 15 cm.  
Omdat de kaartjes deze maat niet hebben, heb ik ze aan elkaar genaaid, van een ander kaartje stukjes gebruikt. voor de vlaggetjes en de banners en de stukjes achter de polaroid foto.
Van de canvas-boards heb ik de randen geverfd met de roze verf van Docrafts.
Ik heb ze aan elkaar geplakt met lint aan de achterkant, zodat je ze neer kunt zetten.



Daarna de achterkant beplakt met kraft papier voor de stevigheid, en zo is het meteen netjes afgewerkt!
Van koffiefilter bloemen gestanst, deze ook weer geverfd met de DoCrafts, de buitenblaadjes met roze en naar het midden toe de roze verf met wit gemengd.



Doordat er een kleine ruimte tussen de canvas-boards zit kun je ze naar achter dubbelvouwen om ze cadeau te geven of te versturen.
Ik vond het erg leuk om te maken. En nog leuker om cadeau te geven.

groetjes Wilma



Gebruikte materialen van Creabest:
Artiste Acrylic Paint Lush Pink
Project Life Blush Edition Core Kit

Ga naar de website van Creabest


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...