10 september 2014

Mini Canvas


Ik ben begonnen met een proefpapiertje met alcoholinkt, ik heb hier nog nooit mee gewerkt
en eerlijk gezegd vond ik het een geknoei en totaal niet leuk, de kleuren stonden me niet aan enzovoort, eigenlijk wilde ik het weggooien, maar stiekem ben ik daar net iets te eigenwijs voor.

Ik weet niet wat ik precies deed toen ik het ineens zag veranderen in iets waar ik wel wat mee kon.
Ik heb een vlinder gesneden met het dubbelzijdig plakpapier voor de cameo uit de startset, die ik cadeau had gekregen (met glitters, ook niet zo mijn ding :-))*, deze bewerkt met de witte glitter.
Daarna alles met glans medium ingesmeerd. 
Zo kon ik verder werken met de Big Brush Pen van Faber Castell. (Yellow, Pink Madder, Scarlet Red)
Nu kon ik de vlinder aan passen aan de kleur van het papier met de stiften.
Met een stencil van Memory Box  heb ik wat textuur aangebracht, jammergenoeg op het papier niet zo goed te zien, maar op de canvas overduidelijk.
Om er een beetje power in te brengen wat gedoodled!
De maat is 15 bij 15 cm.

* ik moet even op de glitters terug komen ...... ik vind het toch leuk, zo zie je maar!







Gebruikte materialen van Creabest:
- Memory Box Stencil Simple Chevron
Big Brush Pen Faber Castell
Silhouette Double-sided adhesive Starter Kit



Ga naar de webwinkel van Creabest

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...