12 september 2014

Project Life

verwerkt in mijn MemoryPlanner, ik heb de Blush Edition Core Kit gebruikt!
De Memory Planner is eigenlijk een maand planner, maar omdat ik een groot gedeelte van de maand augustus op vakantie was, heb ik het deze maand uitgebreider gedaan!


Ik heb een Project Life Photo Pocket Page (de smalste) verknipt en die als extra mini blz. gebruikt.



Bij iedere maand heb ik een kaartje waar ik in schrijf hoe het met me gaat
en dat wil ik voor mezelf houden, Just For Me dus!
Ik probeer iedere maand dit kaartje op een andere manier te maken,
deze keer heb ik een groot kaartje uit de kit dubbelgevouwen
en een klein kaartje aan de achterkant genaaid
zodat het een flap werd.
Ik heb in de pocket page aan de rechter kant een snee gemaakt
zodat het kaartje open kan!


Dat er nog niets in staat is geen verrassing :-))


Omdat ik het niet per dag bij kon bijhouden deze maand, heb ik het in een verhaal verwerkt.
Dit verhaal zit in de dubbelgeslagen pagina waar SUMMER Vacation op staat, daarnaast
zit nog een flap die ook weer open kan, dus alles kan open en weer dicht :-))


Dit is de flap open geslagen ...


(met dank aan Girl Tina en mijn polaroid camera .....)



Gebruikte materialen van Creabest:
Core Kit Bush Edition
- PixScan Mat


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...