25 december 2014

Transparante "Schilderijtjes"

Deze keer heb ik de helft van de transparante ballen gebruikt, om er een schilderijtje van te maken.
Ik heb van stevig grijs cardstock een cirkel geknipt, iets groter dan de omtrek van de bal,
ik heb met mijn embossing tool een lijn om de bal getrokken, zodat ik precies wist waar ik de lijm moest doen. Als het goed geplakt is -ik heb mijn lijmpistool gebruikt- kun je het overtollige papier netjes wegknippen. Beide cirkels heb ik licht ingesmeerd met wat lijm en daar de Silhouette Glitter op gestrooid, ook aan de bovenkant van de transparante ballen!
In de grootste heb ik de houten ornamenten gebruikt, die ik eerst bewerkt heb met gesso, en daarna met de WOW embossing Powder (te leuk). De mini wattenbolletjes opgeplakt met mijn lijmpistool!
In de kleine, een bestand van de Silhouette Online Store uitgeprint, drie dubbel geplakt, met het hoofdje ietsjes naar voren en de wattenbolletjes er los in gedaan (iets teveel, maar als de lijm van het lijmpistool plakt, dan plakt het ook :-)), maar achteraf vind ik het een schattig effect!





Ze zijn natuurlijk om op te hangen, maar het is zo donker in huis dat het fotograferen niet lukte,
dus liggen ze plat op tafel!

Gebruikte materialen van Creabest: 
- Silhouette Online Store
- Hout Ornament Box Letters

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...