24 december 2014

Transparante Kerstballen

Ik heb iets leuks voor CreaBest gemaakt,
en het hangt te pronken bij mijn o zo leuke Kerstboom!

Wat leuk dat je van zoiets simpels en een paar kleine dingen erbij,
zoiets leuks kunt maken! En dan ook nog in een zucht!
Hoewel je met de glitters niet teveel moet zuchten,
want je zit zomaar onder ..... en de rest van je huis ook.
Deze keer geen enkel probleem, want glitter hoort bij de Kerst :-)

Ik heb de transparante kerstballen een klein beetje ingesmeerd met de Mod Podge
en daar de glitter ingestrooid, met de Silhouette bestanden -die ik al voor mijn Kerstboom had gebruikt- uitgesneden en er met mij lijmpistool ingeplakt, het hertje staat op een rond schijfje.
Ik heb er wat verknipt bubbeltje plastic samen met wat wattenbolletjes in gedaan als sneeuw.
Zilver kleurig raffia er door en klaar waren mijn Kerstballen.

Het is ontzettend donker dus het was moeilijk te fotograferen, de glitters zijn op de foto meer aanwezig als in het echt! Maar een donker huis hoort nou eenmaal ook bij de Kerst!






Gebruikte materialen van Creabest: 
- Silhouette Cameo
- Bestanden Silhouette Online Store




♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...