20 december 2014

Zeven jaar later ...

Eén van de meest bekeken berichten
op mijn blog is deze week een bericht uit 2007.
Vraag me niet waarom ....
maar ik was wel nieuwsgierig naar het het bericht
met de naam IK MOET NOG ...
Het ging om deze foto,
Toevallig heb ik een week of twee geleden een LayOut
van haar gemaakt, ook met een zwart-wit foto,
geïnspireerd door het werk van Wilna Fürstenberg.
Deze dame is zo leuk, werkt heerlijk rustig, en het is echt mijn ding,
Erg leuk dus, 
en de Lay-Out ook!
(Zei ze zeer bescheiden:-))


En weer ben ik verbaasd want door de vorm van haar gezicht
lijkt ze nu weer meer op mij!
Jonger, mooi haar, alles staat haar en ..... jonger,
... of had ik dat al gezegd :-))
  
♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...