3 april 2015

Quote Mini Album

***Speciaal voor mijn lieve dochter***

Dit boekje heb ik gemaakt van bierviltjes, 
ik denk dat ze iets kleiner zijn dan A6.
Ik maak er wel vaker iets mee, want het werkt heel prettig!
Natuurlijk met de leuke lijn Flower Delight van Studiolight!







Het boekje bestaat uit 5 dubbelgepakte viltjes die ik heb bewerkt met gesso en gelato's.
Daarna met restjes papier, frutseltjes uit de stansvellen en knipvellen, 
en het gebruikelijke tissuepaper. 
Natuurlijk ontbreken ook hier de naaimachine en nietmachine niet!
Ik heb het ingebonden met de bindit all!
De quotes zijn allemaal van Pinterest en heb ik op gewoon printerpapier geprint.

Ook hier heb ik een filmpje van gemaakt, 
net iets anders dan de andere want ik vertel hier af en toe iets!
Enjoy!!





Gebruikte materialen van Creabest: 
Gesso

     ***
- Bindit All
- Naaimachine
- Printer
- Sequins
- Lijmpistool



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...