4 april 2015

Van Post doos naar Album Cover ...

Al een poosje maak ik weer Lay-Out's van 12 bij 12.
Mede omdat ik een printer heb die A3 print,
maar ook omdat het toch wel leuk is!!
Ze hangen aan hangertjes door mijn kamer
want een leeg album had ik niet.
Ik wilde er geen één kopen
 omdat ik ze te duur vind en niet zo leuk,
of niet zo leuk en daarom te duur ....
Dus dat doe ik zelf dacht ik
dan heb je het helemaal in de hand.
Ik wil hem graag wit ....
dat mislukte al zonder ik er erg in had -:))
Ik wilde er een titel op die wegviel in de witte gesso,
maar wel zichtbaar was ....
Dit is een stuk doos met een wit karton
de basis voor de voorkant!!!


Mijn hele plan is totaal mislukt
want mijn leuke album is niet wit,
de titel valt niet weg .......

Gewoon lekker bezig, weg plan,
maar ik ben blij 
want ik vind het geweldig!!!




de leuke bloem is van Wilna Fürstenberg,
de tekst ook, maar die heb ik zelf geschreven,
gescand en er een snijbestand van gemaakt!
De achterkant moet nog,
maar de lay-outs zitten er al in
de hangertjes zijn opgeruimd.

En ..... ik heb al een plan voor de volgende!!!


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...