8 juli 2015

Love You

Ik ben (eindelijk weer eens ...) aan de slag gegaan met de Silhouette Cameo, 
natuurlijk bestanden uit de Silhouette Design Store en met de Pastel Set Gelato's. 
Toen ik mijn bestanden had uitgeprint en gesneden, 
zag ik dat de gelato's en perfect bij pasten, 
achteraf heb ik deze niet allemaal gebruikt!
De bloemen waren al een print en snijbestand, 
maar het paper en het frame niet, 
dat heb ik zelf gedaan, met de bloemen er naast, 
zodat ik dezelfde kleuren kon kiezen. 
Ik heb een A3 printer dus het kun mooi uit één vel glad wit cardstock. 
Ik ben zo blij dat je dingen op zo'n manier kunt maken, 
soms snijd ik iets zonder kleuren nog een keer uit zodat het iets steviger wordt!



Perfecte match!!

Ik heb een A4 Lay-Out gemaakt, met niet veel meer dan deze spullen, 
nog een template, een tag,
een lintje en de naaimachine, een babydoekje, 
oh ja en een achtergrondpapier uit mijn kast!
Deze Lay-Out bewijst dat je met weinig dingen iets leuks kunt maken.


De verscholen tag was niet de bedoeling maar dat zag ik ineens, zo leuk!!




De achtergrond is een wit cardstock waar ik met gelato's 
en een babydoekje zacht gekleurde rondjes met de Messy Circles Template. 
Op de tag precies hetzelfde gedaan met deze template!
Alles is te zien op mijn You tube filmpje, 
nou ja ik was in mijn enthousiasme al begonnen met de gelato techniek 
zonder dat mijn filmding aanstond. 
Ik laat het op een stukje papier nog even zien :-))

Zie hier mijn You Tube filmpje!!




Have Fun,



Gebruikte materialen van Creabest: 
- Gelato's Pastel Set -  Kiwi
- Gelato's Pastel Set - Watermeloen
- Gelato Pastel Set - Aqua Dolce
- Crafters Workshop Mini Template Daily Buzz
     ***
- Naaimachine
- Printer
- Washitape
- Lintje
- Paperclip



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...