7 augustus 2015

Poppen Huis

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gescrapt heb,
een LO voor Creabest, en helaas ging dat maar zo zo,
maar afspraak is afspraak.
Helaas ben ik er daarna niet meer toegekomen.
Om de welbekende redenen.

Ik hoop in november de draad weer op te pakken!!!
(Nee, ik ga er vanuit...)

En over draden gesproken,
ik heb door Jill een oude hobby opgepakt.
Gelukkig maar, want als ik ergens niet tegen kan is het niets doen.
Vooral als het niets kunnen doen is.

Ik ben weer begonnen met mijn poppen,
deze keer wat uitgebreider
dan ik zoveel jaar geleden in mijn cursussen had geleerd.
En het is zo ontzettend leuk.

Een deel moet zittend
(maar niet in de schrijfhouding)
een deel kan liggend,
en een deel gebeurd in mijn hoofd.
Het bedenken, ontwerpen enzovoort!

De aankomende weken gebruik ik om het één en ander
voor te bereiden zodat ik in oktober lekker door kan gaan. 
Zonder dat het al te veel energie kost,
maar me niet hoef te vervelen.

Ik heb mijn webwinkel, waar ik gewoon niet toe kwam
(maar nu tijd genoeg)
opnieuw ingericht met wat van de oude spullen.
Maar voornamelijk nieuwe dingen.
Ik heb het simpel gehouden deze keer.

Heb je zin om te kijken
zou ik dat erg leuk vinden.
De naam is veranderd 
door mijn namen team (:-))
in Poppenhuis Jann-Will!

Er staat ook YouTube filmpje in de shop,
waar ik laat zien met fotos,
hoe het maken van de poppen in zijn werk gaat!
Hier is het filmpje?


Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik!


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...