23 maart 2006

Kortjakje


Vandaag werd ik gebeld door Bootje, haar moeder reed de auto, dus zij moest het woord doen. Ze vertelde dat ze een noodgeval hadden onderweg!!!!! Dit noodgeval bestond uit een lammetje wat buiten zijn hek stond. Ze zijn bij het benzinestation gaan vertellen over het noodgeval, en ineens midden in het verhaal was het lam weer over het hek, en de boerin alleen thuis?????? (BOOTJE is zes jaar). En ik zei maar oh, ah, oh ja? En op haar zinnetje de boerin was alleen thuis, zei ik dat kan, dan was de boer naar de kerk, het was even stil en toen zei ze oooooo, waarop ik antwoorde jaaa want de boerin gaat 's morgens, en ik wilde nog vertellen dat de boer dan de koeien moest melken, maar dat was niet meer nodig want mijn kleindochter van zes had hevig de slappe lach, en zei alsmaar iets wat ik natuurlijk niet kon verstaan, In ieder geval weer een noodgeval onderweg want ik hoorde haar moeder ook schateren. Na drie keer begreep ik eindelijk wat ze zei ......samen met KORTJAKJE maar ik begreep het niet meteen. Bootje is dus iets adremmer dan Oma, De boerin heeft de boer helemaal niet nodig, want ze gaat naar de kerk met........ KORTJAKJE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...