11 augustus 2006

BUI








Hier zijn we onderweg van Purmerend naar Alkmaar, en zoals jullie op de foto's zien, is hier het weer aan het omslaan, ik heb onderweg mijn regenpak aan. Als we in Alkmaar aankomen en ons melden giet het echt en loopt het water in mijn nek, er zijn plekjes op Luttik Oudorp, en dat is leuk want je ligt er bijna midden in het centrum. Jullie snappen dat Mariette en ik dat echt niet vervelend vinden, Alkmaar heeft onwijs veel winkels. Dus gaan we op zoek naar, knopen, lint, kralen, en andere kleine dingen, want ja , er is altijd plek voor meer. We doen dit twee keer en vinden steeds nieuwe winkels met knopen en lint wat we (nog) niet hebben. We zijn ook in een winkel geweest met de leuke naam de SCHATKAMER, daar heb ik plastick tafelkleden gekocht -zo leuk, in het roze- en plastick kanten placemats. Oh ja, en een tas want die had ik ook nog niet. We zouden vandaag verder gaan Noord-Holland in, maar twee dagen geleden had je nog een bui en daarna weer zon, nu is het een BUI van 30 uur geworden, dus blijven we lekker hier en gaan de hele dag scrappen, heerlijk freubelen, koffie met wat erbij en het gekletter van de regen op het dak, zeg nou zelf wat kan ik me nog meer wensen...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...