26 november 2006

VANDAAG

ben ik plotseling al mijn cd-roms en dvd's uit gaan zoeken, ze zitten al netjes in mappen, één met spelletjes, één met foto's en één met installatie cd-roms. Helaas zaten er cd-rommetjes bij van de tijd dat de dvd nog niet bestond, laat staan dat ik die programma's nog gebruik, dus dat is allemaal verdwenen in een vuilniszak. Spelletjes zijn moeilijker weg te doen, want die zijn van Jill en van de kleinkinderen, daar ben ik dus niet verder gekomen dan een blik in de map werpen.Maar goed ik vond het wel lekker gaan................... toen kwam ik bij de map met fotoschijfjes. Ik dacht ik bekijk ze, schrijf even netjes op wat er allemaal op staat, dan ga ik nadenken hoe ik dat wil "wegzetten" en dan kan ik het volgende week een keer op mijn externe harde schijf zetten!!!! Prima plan, toch????? Nou, nee dus, want net als met een gewone fotodoos blijf je steken bij de eerste en zijn de oh's en ah's niet van de lucht. Ongeveer twee uur later werd het al schemerig en had ik drie foto's uitgezocht en was daar mee gaan "spelen". Eén van de drie heb ik vanavond na het eten uitgeprint en de andere twee zitten in mijn nog te scrappen mapje.
Ik ga nu lekker even scrappen.........die andere paar duizend foto's zullen dus nog even moeten wachten!!!!!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...