20 maart 2007

VERKEER

Hoe komt het toch dat altijd iedereen dezelfde weg neemt als ik, ga ik richting Amersfoort, doet iedereen dat, ga ik toevallig -op wat voor tijdstip dan ook- terug, heeft iedereen hetzelfde idee.
Vandaag weer richting Utrecht een rij mensen op dezelfde weg als ik, wat zeg ik??? drie rijen en allemaal tergend langzaam rijdend!!! Nou was het niet zo heel erg want het hagelde heel hard, en dan kun je beter zacht rijden, ik had gezellig gezelschap, dus we kwebbelde er lekker op los, en we waren maar 10 minuten te laat op onze bestemming, oké het koffie drinken was er bij ingeschoten, maar onze afspraak kon gewoon doorgaan. Dat nam een groot deel van de dag in beslag en toen moesten we weer terug, en ja hoor, het startsein was gegeven, en iedereen ging weer "terug" het eerste deel viel best mee, en mijn reisgenoot zei nog hoopvol, mmm wij staan nooit in een file, maar na Utrecht reden we weer met zijn allen op die drie stroken tergend langzaam vooruit. Conclusie, veel te laat thuis, hond niet uitgelaten, en maar weer een chineesje gehaald!!!!!!!

Het was overigens een leuke dag, met weer veel om over na te denken en van te genieten!!!!!
Ps: Op de terugweg nog wel in ongeveer 5 minuten koffie met appelgebak en slagroom achterovergeslagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...