12 april 2007

BACK IN TOWN [II]

Morgen is het drie weken geleden dat ik geopereerd ben, en ik heb ontdekt dat de tijd ook gewoon vliegt als je niets doet. Ik loop ineens een stuk beter, probeer af en toe een minuut of twintig iets (lees: scrappen) te doen, en ga dan snel weer liggen. Soms lukt het wel en soms niet dan is de pijn in je been zo erg dat je echt niet kunt zitten, terwijl je het eigenlijk wel graag zou willen, maar ja ik heb ook ondekt dat tussen willen en kunnen een verschilletje zit. En normaal ben ik best eigenwijs maar er is iets dat mij de baas is en dat is een zeer geirriteerde zenuw in mijn onderrug!! Die je overigens voelt in je been en voet. Ik heb nog meer ontdekt, als je echt je oefeningen doet, verzacht dat ook de pijn. (Mmm, krijg al jaren oefeningen en doe het nooit, achteraf missschien niet zo slim.) Dus doe ik ze zeer regelmatig, want dan kan ik daarna weer even twintig minuten (lees: scrappen) iets doen, want ik heb nog iets ontdekt, drie weken de boel de boel laten is tot daar aan toe, maar drie weken niet scrappen is echt niet leuk, dus als ik een keuze moet maken, weet ik wel wat ik ga doen.
Oh....ik ontdek net iets, ik lig hier al een uur, dus ik "mag" er weer uit, wat zal ik eens gaan doen?????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...