11 mei 2007

ERGONOMISCH SCRAPPEN

Sinds een paar dagen kan ik wat makkelijker scrappen, moet goed op de tijd letten, kijken of ik ergonomisch zit, maar toch!!!! Doe het voorwerk aan tafel, loop wat rond, doe mijn oefeningen en ga dan weer verder op bed (goh wat kan een mens vindingrijk zijn). Ik moest mijn bijdrage voor de XL van juni nog maken en dacht laat ik het nu maar doen want je weet maar nooit.
Ik ben nu klaar en ik ben er blij mee, met het resultaat, en het feit dat het "af" op tafel ligt!!!!!
Ik kan het niet laten zien natuurlijk maar wel een sneak-peak in de vorm van wat close-up[jes]!!!


2 opmerkingen:

  1. Anoniem14.5.07

    Ik ben benieuwd Wil!
    Fijn dat je weer wat beter kunt scrappen!
    Mooie foto's trouwens! En Junior wordt echt een gorte vent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er alweer super uit, ben heel benieuwd naar het geheel, en ook alvast een beetje trots, als je begrijpt wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...