15 juli 2007

IK HEB

lekker kunnen scrappen dit weekend, we waren op de boot, want er kwam een minihittegolf, volgens het weermannetje!! Wat doe je dan, je pakt je spullen weer op, zoekt -nou ja, ik geef toe, dit zullen de meeste booteigenaren niet doen- een aantal scrapprojecten bijelkaar, doet je laptop in zijn (of haar???) tas en pinkt een traantje weg omdat je natuurlijk weer geen internet aan boord hebt, maar gaat moedig op pad. Wat blijkt de weergoden waren mij gunstig gezind want de hittegolf kwam helemaal niet, maar bakken met regen en onweer. Nu gingen natuurlijk de meeste mensen pas echt huilen, maar ik niet, ik heb heerlijk kunnen scrappen, al mijn doelen bereikt [lees: ik ging met een lege papiertas naar huis en daarvoor in de plaats 2 12/12 lo's en 2 challenge lootjes voor het album van Ief & Wil] en toen ben ik aan het digiscrappen geslagen, want ja een mens moet toch wat. Ik had natuurlijk uit voorzorg al wat dvd'tjes met wat digispul mee gesmokkeld en die kwamen goed van pas. Het is leuk om te doen, hoewel mijn rug het hier niet mee eens is, maar ik geef toch dik de voorkeur aan gewoon scrappen, want daar kan ik me echt helemaal in verliezen. Ik bewaar het dus voor de tijden dat mijn papiervoorraad op is en ik me echt ga vervelen.

1 opmerking:

  1. Oooh wat een leuke, ik zag even niet dat het digi was. Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...