13 september 2007

WEER THUIS

na vier weken varen, en de was (het waren er gelukkig maar negen) gaat vanzelf, het strijkgoed doe ik iedere keer een kwartier, de bootspullen ruim ik meteen netjes weg voor de winter, de (overgebleven) boodschappen kunnen zo weer in de kast, eigenlijk gaat het dus best snel allemaal.....de vakantie, maar ook het opruimen. Het meeste van de meegenomen (geloof me het was veel, want je zou eens zonder die ene knoop zitten) hobbyspullen ligt ook alweer op zijn plek, nu nog even de knopen uit de zakjes terug doen in de potten, en het lint van het karton in dezelfde potten, maar dan een maatje groter. En dan ben ik ook weer winterklaar!!!! Dus kan ik gaan werken aan de challenges van will & ief, het winkeltje van will & ief, SBN en niet te vergeten de CmF...... ik zie het al, mijn winter is zo voorbij, dan kunnen alle knopen uit de potten weer terug in de zakjes enzovoort, enzovoort!!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...