16 januari 2009

THEEPOT {je}


Dit theepotje heb ik gekocht voor bij de Kerstbrunch voor Kim, normaal slinger ik een theezakje door een kom, maar ik wilde het nu wat "leuker".
Ik zag het toevallig bij Blokker en dacht oh dat is leuk
(toen wist ik nog niet hoe leuk het wel niet zou zijn......)
Niet zo heel slim want Jill drinkt ook thee, maar goed het lukte wel.
Dit was eerste Kerstdag!
Toen iedereen weer naar huis was en Jill nog een nachtje bleef, lagen we 's avonds samen lekker tv te kijken, ik met koffie en zij met het "theepotje",
leuk zei ze die neem ik morgen lekker mee naar huis ....... pardon, ik dacht het niet! Nou dan ging ze hem zelf kopen of zou ze hem voor haar verjaardag vragen!
Toen kwam Nieuwjaarsdag!
Nina bleef onverwachts bij ons slapen en mocht voor ze naar bed ging lekker op de bank tutten met ons, wij aan de koffie en Nina met het "theepotje", ze vond het geweldig en had de volgende dag voor ze naar huis ging vier maal het potje leeggedronken, toen ik haar spullen bijelkaar zocht zei ze, ja, ik neem wel dat theepotje mee naar huis want dat vind ik leuk ........... nou nee Nien, Jill wilde het ook al, dat kan dus niet, mmmm niet het goede antwoord van oma!!!!!
Gewoon tussendoor!
Jill: Ik krijg dat potje voor mijn verjaardag!
Jill: Zal ik dat potje gewoon gaan kopen???
Jill: In februari ben ik jarig en dan.........
Ja Jill!
Twee weken later!
Junior slaapt bij ons en krijgt thee uit het "theepotje" hij is al achter in de drie dus kan het zelf (en dat is nog waar ook, vinger op de deksel en schenken maar, :) ), oma mag ik nog meer thee?
Natuurlijk mag dat. Oma ..... ja Juun? Ik neem dat theepotje mee naar huis dan kan ik thuis ook lekker thee drinken
(Mijn hemel wat is er met dat potje????)
Ha, ha je bent al de derde Juuntje dat kan dus niet, dan krijg ik ruzie met de meiden, maar weet je wat ik koop volgende week voor jullie allemaal zo'n potje is dat goed?
Een stralende blik en een fractie van een seconde later zegt hij .... ja, dat is goed, dan neem ik deze alvast mee!!!!
Je bent achter in de drie of niet!

1 opmerking:

Erg leuk je berichtje, dank je wel...