24 februari 2009

IK ZIT

tot over mijn oren in de taarten!!!!!
Jill wordt morgen 25 en dat moeten we natuurlijk vieren!
Zoals jullie wel weten woont ze in een GVT
en aangezien dit dametje zegt dat ze een volwassen vrouw is viert ze het thuis,
en thuis is het GVT.
In zo'n GVT ben je al snel met 20 mensen en dan is er nog geen visite,
die komen natuurlijk ook!!!!
Vier weken geleden heeft ze haar bestelling doorgegeven,
eerst met wat twijfel,
maar naarmate het gesprek vorderde wist het dametje precies wat ze wilde en hoeveel.
En vier weken, nou moet kunnen denk je dan,
lekker een schema maken, en het vooral op je gemakje doen!
Maar zo werkt het niet, is weer eens gebleken,
ik ben in het weekend begonnen
en morgen is het ineens woensdag.......
(Vandaag moest ik ook nog een kado kopen :( )
En de "klant" vraagt elke avond in een sms
en..... hoe is het met mijn taartje
(en daarachter aan heel sociaal, en met je rug???)
Maar wat ook wel weer is gebleken, ik werk goed onder druk,
heb het helemaal in de hand, (en in mijn rug...)
ik moet alleen morgen nog even door!
En dan kunnen we op naar haar huis
met prachtige speciaal voor haar gemaakte taarten!!!!!
Foto's volgen.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...