30 juni 2009

WIT, WIT WIT!!!!!

Challenge nummer 10 bij SBN, ik twijfelde of ik het wel zou doen, want ja wit is zo ......... wit,
(en ik scrap normaal nogal uitbundig) we mochten één clearstamp gebruiken en die mocht niet al te nadrukkelijk aanwezig zijn en de foto mocht je zelf weten, de maat 12 bij 12 inch, maar daar heb ik me stiekem niet aangehouden!!
Na het zien van de andere inzendingen kreeg ik er toch zin in, heb allerlei witte spullen uit de kast gehaald, en ben de volgende morgen met frisse moed begonnen. Rozella ik vond het een aangename verrassing wat je met wit kunt doen, bedankt dus voor deze challenge!
(jammer dat het wit niet wit is op de foto, maar goed met een beetje creatief brein snap je dat zo wel)

2 opmerkingen:

  1. Dit ziet er echt geweldig uit, heel mooi zo met al dat wit.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem3.7.09

    echt mooi! juist omdat het wit is denk ik!! tina

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...