4 juli 2009

VOET "BALEN "


Sinds vorige week zit HIJ op voetbal (nou ja een samengesteld clubje van hummels, maar toch), deze zaterdag kon hij dus al niet. MAAR oma zou gaan, zijn Feyenoord pak lag klaar, opa nam zijn voetbalschoenen mee en ik zou de routebeschrijving krijgen (ben niet zo goed in Wassenaar). We zijn allebei toch vroeg wakker dus geen probleem .... zou je denken. Vrijdagavond heeft Juun zo'n kiespijn dat ik een half uur bij hem op bed heb gezeten (zacht bed en scheef over hem heen, lekker bijdehand Wil....) net zolang tot zijn paracetamolletje ging werken en zijn stroom van tranen helemaal op was! Toen ik naar de kamer liep ging het mis, ik kreeg zo'n pijn en kon bijna niet meer lopen, heb nog net de knop van de computer ingedrukt (ook niet echt mijn ideale manier van uitzetten) heb een spierverslapper genomen en ben gaan liggen, een soort van in paniek en tranen van de pijn. Later nog strompelend de hond gedaan en weer naar bed! De volgende ochtend was het niet over maar stukken minder, in geen geval wilde ik in de auto gaan zitten, en toen (pfff gelukkig, voelde me zo schuldig) was Juun nog steeds aan de diarree en konden we evengoed niet gaan! Ben voor gaan lezen, ik heb hem zijn voetbalbroek aangetrokken en hij heeft het als een echte kerel gewoon aanvaard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...