15 september 2009

HELLO KITTY

nee, dat is niet iemand die ik ken en gedag wil zeggen, maar ik ben gisteren voor het eerst aan het puzzelen geweeest met fondant (nou ja, voor de tweede keer, eerste keer vond ik het maar een raar klusje :( ). De eerste Hello Kitty werd niets, en het lijkt echt niet zo moeilijk, maar ik heb vol verbazing zitten kijken hoe het mij niet lukte!!! Uiteindelijk heb ik uit nijd haar jurk opgegeten! Maar goed ik laat me niet zo heel snel op mijn kop zitten dus ben 's middags gewoon opnieuw begonnen, en toen begon het leuk te worden, zo leuk dat ik vond dat er een taart onder mijn probeersel moest komen, dus ben ik gaan bakken, boter uit de koelkast, nou ja het hele ritueel! Hello Kitty netjes ingepakt, en vanmorgen vroeg de taart uit de vriezer, lekker gevuld met aardbeienvlaaivulling en slagroom en hij wordt afgesmeerd met (jawel) roze botercremé. Nu staat hij even in de koelkast en ik zit aan mijn tweede kop koffie en dan ga ik haar (want roze) verder afsmeren en bekleden en dan .................... mag mijn puzzelplaatje erop! Ben toch zo benieuwd!


Ik heb ook al een bestemming voor deze lekkere taart ..................... ik zie je morgen Kim, ze staat (dan helemaal klaar natuurlijk) op je te wachten!
(nou maar hopen dat mijn stoere kleinkinderen Hello Kitty ook zo schattig vinden)

1 opmerking:

  1. Oei Wilma, dat ziet er gevaarlijk leuk en lekker uit!! Mooi verhaal ook, van die jurk die uit nijd in je mond verdween... :) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...