9 januari 2010

DE TAART ONDER DE



(BLOND) topper,
 hij (of in dit geval een duidelijke zij) is gehaald en ik kreeg zo'n schattig compliment van de jarige Megan, ze zei ohhh.... ik vind hem zonder het popje al mooi!!!!!
HOW CUTE!
(popje stond geprikt in piepschuim op tafel te wachten om mee te mogen)
Ik vergeet te vertellen dat ze net als Nina de taart zelf had ontworpen en de kleuren had uitgezocht,
een kritisch klantje dus, dan is het compliment nog meer waard!


Beschrijving Megan:
onderste taart lime groen met bloemen,
middelste taart rood met blauwe stippen,
bovenste taart roze met rode harten!
Aantekening mams:
.... misschien is het leuk om dat popje te boetseren uit de Blond Agenda!!!
Mega ik vond het erg leuk om te maken!!!!

6 opmerkingen:

  1. Ohh Wilma wat mooi!!!!! Je bent echt een kunstenaar, en ook een compliment voor Megan voor het ontwerp van deze fantastische taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Wilma,

    Ik vond de taart hartstikke lekker en hij zag er prachtig uit met het poppetje erop.
    ga nu snel slapen en dromen over mijn mooie taart en feest
    dikke kus Megan

    ps dank je wel voor het mooie maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Megan ligt nu lekker te slapen na een heerlijke verjaardag en wij zitten nog even bij te komen van iets te veel wijn en ..... Morgen ga ik nog een stukje van die heerlijke taart proeven, iedereen vond het heerlijk (zelfs de chocoladegarnalenvulling ;) wat natuurlijk gewoon chocoladeganache was) zelf heb ik een stukje chocoladataart met kersenvlaaivulling op heerlijk, morgen staat er nog een klein restje "gewone" taart met aardbeienmouse te wachten op ons

    Wilma heel erg bedankt voor het fabriceren van deze heerlijke en super mooie taart, je bent een schat Mwaah

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mariëtte10.1.10

    Het is weer een geweldige taart geworden Wil.
    Ik bestel bij deze al een taart voor mijn ongeboren kleinkind.
    Ik heb nog even om te bedenken wat ik wil.
    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corinne10.1.10

    Wauw, die is gaaf zeg!! Dat belooft wat!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...