20 juli 2010

IK KOM NOG EVEN TERUG

op het weggeven van de AWARD, een paar dagen later dan de bedoeling was,
maar dat ligt aan het weer
(dat zeker geen award van mij krijgt) 
en absoluut niet aan enige twijfel
over het weggeven ervan!!
Ik moest hem aan drie personen geven,
en de eerste is HIS zij heeft een Blog met de naam
His en ik hebben dezelfde hobby's
en soms wat e-mail contact
maar kennen elkaar alleen via internet,
oh ja en allebei een Nina in het gezin....
His ik gun het je van harte en zag dat de klompjes leuk bij je blog passen!
De tweede is Elly haar Blog heeft de naam
zij heeft een prachtige Blog met teveel leuke spullen
en het is maar goed dat ik zo weinig kan kijken
want ik krijg altijd de kriebels om iets te gaan maken
 of kopen als ik even bij haar ben "geweest",
 Elly bedankt voor alle inspiratie!
Ook bij jou passen de klompje goed
omdat je dol bent op polka-dots
(mmm komt me bekend voor...)
De derde zou naar M@rjan gaan,maar dat mag niet,
dus geef ik deze aan alle mensen die zo leuk bloggen
en waar ik zou willen kijken maar het niet kan!
Deze drie dames staan dan ook niet voor niets aan de zijkant van mij blog onder "gewoon leuk"

3 opmerkingen:

  1. Dankjewel, je bent een lieverd!
    Ik zal hem wat later in de week op mijn blog plaatsen (geeft me meteen de gelegenheid over het doorgeven na te denken), ik heb er nl net een nieuw bericht opgezet...
    Fijne vakantie op de boot, geniet er van! (ik mis het toch wel af en toe, vooral voor de kinderen, dit is het eerste jaar zonder boot van opa en oma...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je de awards aan geweldige dames hebt doorgegeven! Heel erg leuk ook dat je hem aan mij zou willen geven, je bent een schat!
    Nog veel plezier op je vakantie en maak nog maar een hoop prachtige spullen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww..... wat een leuke thuiskomst zo! Ik ben nl net gisteravond teruggekomen van vakantie en toen las ik je mailtje. Ik vind het echt superleuk om deze award in ontvangst te mogen nemen, zeker als hij vergezeld gaat van zulke lieve woorden.....! Dank je wel!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...