17 november 2010

DAT DAN WEER WEL...

Sinds vorige week heb ik medicijnen tegen de pijn en sinds vorige week ben ik geen stap meer buiten geweest want ze hakken erin ... En dat kan twee weken duren! Ik voel me dus, tja hoe zal ik dat netjes zeggen, niet al te geweldig. Lijkt me netjes genoeg, maar niet helemaal de waarheid :(. Ik lig hier dus maar een beetje, en een aantal uur van de dag gaat het net iets beter en dan kijk ik al liggend wat op internet, freubel wat aan mijn blog, kijk andere blogs, webshobs ... en nu komt het, zie daar allemaal leuke dingen!! En ze zeggen altijd als je je niet goed voelt, moet je lekker gaan shoppen. En dat heb ik dus gedaan, want dat kan best als je op bed ligt .. DAT DAN WEER WEL :))

Ik kan niet alles laten zien want (gelukkig voor mij) zit er van alles bij voor de Kerst en mijn verjaardag, maar deze twee dingen heb ik gekocht gewoon omdat het moest, punt!

9 opmerkingen:

  1. Anoniem18.11.10

    Groot gelijk meid!

    Af en toe moet je jezelf eens flink verwennen!!

    Ik vind je vogeltjes leuk, maar die paspop nog veel mooier!

    Hoe groot is die als ik vragen mag?

    Sterkte, lieve groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha "dat dan weer wel" dat is toch uit "toen was geluk nog heel gewoon"toch???
    ohhhh wat een ellende pijn is erg maakt niet blij moe en narrig, wat een goed idee shoppen on line en wat heb je moois gevonden leuk leuk, heel veel plezier ermee en zet hem op, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Thea, de paspop is 133 cm hoog!
    Ben zo benieuwde hoe hij er echt uit ziet
    ( nou ja, zij natuurlijk)
    :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van shoppen kan je je even een stuk beter voelen! Gave dingen heb je gekocht, joh!

    Bah joh, die eeuwige narigheid... wilde maar dat je er vanaf kwam. Vind je een kei dat je toch opgewekt blijft. Sterkte weer, Wilma!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi

    Wat heb je een gezellige blog zeg, ik ga je zeker volgen.

    Ik ben het helemaal met je eens dat je je hebt verwend met leuke spulletjes.
    Daar knapt een mens van op vooral wij vrouwen.

    Ik wens je sterkte
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee Wilma, wat een schattige dingen heb je gekocht! Fijn dat dat in ieder geval wel lekker kan, want van leuke dingen kopen krijg je weer even een lekker gevoel. Hoop maar dat de medicijnen nu heel snel z'n werk gaan doen en jou ook weer wat mobieler maken! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gave paspop ik wil toch graag wel weten wat de andere spulletjes zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat kan ik hier wel zeggen hoor :) wat emaillespullen, dekschalen, sauskommen, oude kopjes, leuke hangertjes uh.... de rest weet ik ff niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gaat nu tocht wel erg hard met al die spullen, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...