2 augustus 2011

Week 8


is vandaag zeer zonnig ingegaan,
ik heb twee weekjes overgeslagen,
gewoon omdat deze binnen en buiten niet zonnig waren.
De laatste dagen gaat het weer,
en gisteren vond ik zelfs dat ik zo goed kon lopen.
Vandaag kon ik eindelijk het zwembad in om te oefenen
daar zat ik al drie weken op te wachten.
Nou dat was niet wat ik in gedachten had,
het moest lekker zijn .....
het was de eerste en de laatste keer:-((
Dus hoop ik me morgen weer zo te voelen als gister!!
En dan overmorgen nog beter :-))
Nog één weekendje naar huis en dan nog een paar dagen terug,
dan sluit ik het eerste gedeelte af!!


Groetjes Wilma

6 opmerkingen:

  1. Dit klinkt heel hoopvol, Wilma!! Ik ben blij voor je en hoop dat jij over een poos een vernieuwde versie van jezelf bent, eentje die zonder pijn en goed kan bewegen !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal jij inmiddels verlangen naar een normaal en gewoon pijnloos leven. Jammer dat het zwemmen zo tegen viel maar wel een heerlijk vooruitzicht om af en toe weer naar huis te mogen.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het zwemmen niet was wat je er van verwacht had :( Maar wel lekker dat je ook even naar huis kan. Sterkte met alles en ik wens je een spoedig herstel!! Hang in there!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed je weer te 'horen'. Joh, zwemmen is ook niks..zo nat enzo;-) Hoop dat je je vandaag weer net zo goed voelt als eergister en misschien nog wel een stukje beter!
    Sterkte en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem4.8.11

    Lieve Wilma, fijn om weer wat van je te lezen.
    Jammer dat het zwemmen tegenviel, kennelijk kost ook dat nog wat meer tijd. En je hebt al zoveel geduld getoond, hou vol!!!!Ik hoop dat het zonnetje nu het buiten zo lekker schijnt ook van binnen zijn straaltjes toont. Sterkte!!!

    Lieve groetjes,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh Anne Will wat een lange weg van herstel he. Heel jammer dat het zwemmen tegenviel. Je zou denken dat het heerlijk zou zijn in het water, de gewichtloosheid enzo.
    Hoop van harte dat vandaag, morgen en alle dagen daarna alleen maar beter en beter gaan voor je! Hou je sterk!
    Gr. Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...