30 november 2011

CFY#36

Deze week heb ik me aardig aan de opdracht gehouden,
"Maak een Lay Out",
dat was lang geleden...
Helaas geen recente foto's,
maar ideeën genoeg, moet kunnen :-))
***
Alles van Elines Winterhuis gebruikt,
ook het boek staat boordevol inspiratie!!


Dit is de schets
gemaakt door Brenda

width=

Net als ieder week,
mag je ook nu maken wat je wilt.
Alleen deze week is er een RAK,!
voor degene die "echt" een Lay Out maakt!
De RAK is gemaakt door Brenda!!

width=240

Extra leuk dus om deze week mee te doen!
Voor meer inspiratie,
neem je een kijkje op het BLOG van CFY,
en bij de andere meiden van het DT!!!

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

11 opmerkingen:

  1. Super LOtje! En dat zonder foto, haha! Ik vind het zo'n leuk idee, met het borduurlapje erbij. En dan die tekst, ik moest er erg om lachen! Ach, iedereen zijn specialiteit. Hele leuke details erbij. En ik vind de vlaggetjes zo schattig, zoals je ze aan de knoopjes hebt gehangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gedaan! Oeps, een layout... Ik heb ook geen foto's... Hmmm, daar moeten we nog even wat op bedenken hoor! Wil toch wel graag meedoen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap om zonder foto een layout te scrappen, hoor! Het ziet er weer goed uit, helemaal op z'n Jann-Wills in je lievelingskleuren en wat heb je mooi geborduurd! Beviel niet, zo te lezen :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Je kunt duidelijk beter borduren als ik LOL! Maar schijnbaar is het ook niet jouw ding! Ik laat al het haken/borduren/breien over aan mijn moeder ;-). Ik vind je layout erg mooi en origineel geworden! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuke LO! En ook heel grappig met die titel:lijkt me duidelijk;)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, dat was eens maar nooit meer, zo te lezen? Het heeft wel weer een erg leuke layout opgeleverd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem30.11.11

    Zoals ik al eerder zei, ik vind 'm zooo gaaf !!!! Ongelofelijk zoals jij iedere keer van die prachtige details verzint !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigenlijk maar 1 woord;

    TOF!!!!!!

    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om een layout zonder foto te zien :) Jammer dat het borduren je niet bevallen is... Maar gelukkig hou je zo veel meer tijd over voor andere dingen ;)
    Het is in ieder geval weer een echte "Will" geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, een lo met humor!! SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gaaf! maar dat borduren viel dat echt zo tegen?

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...