4 december 2011

Nina is

JARIG

En deze keer een HART voor één van mijn bloemen....
Ik had natuurlijk al een leuke rok enzo gemaakt,
maar bedacht vrijdag,
dat ik het niet leuk vond om alleen kleren te geven.
Dus {dacht ik nog naiëf} maak ik even snel een memo-hart!
Stukje stof,
fiberfill,
lint,
mdf hart,
Niet geheel onbelangrijk .... mijn NIET-machine!
Helaas werkt het bij mij niet zo,
terwijl ik alles pak spookt het heftig in mijn hoofd,
een niet te stoppen spook.....
{mijn NIET-machine dacht hier overigens heel anders over...
van de acht keer met zeer veel decibel nieten,
deed hij het zeven keer NIET!!!
En dat ongeveer veertig keer...
}

RESULTAAT:

...een memo-hart waar bijna niets meer bij kan....
Uit een goed HART, dat dan weer wel!

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

12 opmerkingen:

  1. superleuk resultaat!
    groetjes,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gossie, je zal toch maar zo'n oma hebben!!! Superleuk, Wil! En gefeliciteerd!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie mooi! Ik zou dit ook wel willen kunnen. Knap gedaan, daar is Nina zeker heel blij mee!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, het stof zo mooi gespannen krijgen op deze vorm is volgens mij supermoeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij leer jij het nooit :) en dat is misschien maar goed ook, wat een supergaaf resultaat weer!!
    Van harte met Nina!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf resultaat, en wat een tof cadeau, er nog bij!!
    en nietmachines...die moeten gewoon nieten!!!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem4.12.11

    Gefeliciteerd met Nina !!! En oooh wat geweldig is dit zeg !! Echt super gemaakt !! En je hebt zelfs de kleine wasknijpertjes erbij gedaan !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh ik wil best jouw kleindochter zijn
    hoor;-)
    Gefeliciteerd met Nina! Wat een super gaaf hart is dit zeg! Ze is er natuurlijk super blij mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh...wat lief zeg! Mooi zo leeg en dan die twee groepjes met moois. Leuke tip om roffels te maken met de naaimachine. Ik heb een beetje naaimachine angst...hahaha. Ik heb een mooie staan maar doe er niks mee. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks dat je nietmachine niet meewerkte is het resultaat prachtig!
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Nina.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingen maak je!
    Groetjes Geriene*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhhhh, hij is SUPER!!! Met de leuke bloemen en de "postzegels".... Zucht, was ik maar zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...