23 juni 2012

Wat lief ...

en dit schrijf ik speciaal aan Bumblebee... je zult wel denken, 
waarom krijg ik geen reactie, maar ik was even niet thuis. 
Vandaag thuisgekomen, iets later dan verwacht, 
mijn ogen vallen dicht, maar kijk nog even op mijn blog. 
Herinner me dan vaag dat ik het gezien heb, 
of voor hetzelfde geld heb gedroomd, 
dus lees het nog een keer. 
Veel gedroomd, maar dit dus niet, 
hartelijk bedankt, het zal nog even duren 
voor ik er iets mee kan doen, maar ik stel het zeker op prijs!! 
Een leuke thuiskomer :-)) en die heb ik vandaag dan dubbel, 
want er lag ook een nieuwe vloer, 
en twee prachtige bossen bloemen die mooi bij mijn vloer passen... 
Snel opknappen dus, kan ik weer van alles freubelen 
voor in mijn steeds leuker wordende huis!

  ♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan ! Je blogje is echt een droom om te lezen, je creaties zijn prachtig, dus als er iemand een award verdiend, ben jij het wel.

    Geniet van de bloemetjes en de nieuwe vloer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award Wilma!
    Ik moest echt even op de link klikken om te zien waar dit nou toch over ging haha.
    Ben benieuwd naar je nieuwe vloer!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...