10 januari 2013

Flopje

Ik wilde iets achter in de agenda,
en terwijl ik lag te denken wat,
zag ik mijn "verjaardagsjournalboek :-))
Eigenlijk is het van Dyan Reaveley,
haar prachtige Dylusions Creative Journal,
en ook zonder maar iets erin,
word ik er al blij van.
(en dat is best handig,
want het zal nog even leeg blijven)
Voorin heeft ze een handige enveloppe gemaakt
(of waarschijnlijk laten maken ....)
dus heb ik het schaamteloos nagemaakt.
Even goed gekeken,
papier en mes gepakt, gesneden, mes weer weg .
Vol vertrouwen gaan vouwen, maar ....
:-)) mes weer gepakt, papier en opnieuw begonnen,
want ik was de "onder" flapjes een beetje vergeten!

Ach met dit resultaat had ik het zelfs drie x over willen doen!


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...