7 februari 2013

I am not ....


(Klik voor een grote foto)

De eerste bladzijde van een schrift,
een leuk schrift, van kraft,
maar eigenlijk zijn de bladzijden te dun.
Aan elkaar geplakt dus.
Ingesmeerd met gesso en daar een klodder
rode verf door gedaan.
Een template erin gedrukt,
en je hebt een kant en klare achtergrond,
per ongeluk, hoe leuk is dat.
Goed laten drogen en vanmorgen afgemaakt.
De takjes zijn van een template die ik zelf gemaakt heb
met de big shot.


(Ik kan er niet over uit hoeveel troep ik kan maken 
je zou spontaan de slappe lach krijgen,
als het niet zo vervelend was om op te ruimen,
en ik die tijd anders zou wil besteden ...
Maar ... ik doe het wel)

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

3 opmerkingen:

  1. Anoniem7.2.13

    Wauw, zooo mooi !!!! Heerlijk hè dat geklieder ! Tsja en dan die troep, dat ken ik... van de ene kant ben ik blij dat ik aan de eettafel scrap, omdat ik dan iedere keer toch verplicht ben om op te ruimen....dat houd het nog enigszins overzichtelijk.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit toch weer mooi en knap gemaakt! Ik hou ervan! Roze met zwart en ik ben blij!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...