12 juni 2013

She Art

She was happy to be herself ...

voor het eerst na mijn zomerbezigheden
(Lees: rugoperaties)
weer eens met de boot weggeweest.
Een heel gedoe natuurlijk
want alles moest weer aan boord.
Het is gelukt,
heb er de tijd voor genomen,
en dat was verstandig
(ja, ja, verstand komt met de jaren
.... of gewoon als je geen keus hebt)
Eigenlijk viel het me alles mee,
ik heb van alles gedaan,
zelfs gewinkeld :-))
Ik had heel bescheiden 4 tassen knutselspul mee,
want je weet maar nooit.
DIT is wat ik gemaakt heb,
één HELE bladzijde voor mijn She Art boek,
en heel eerlijk was het nog niet eens af :-))
Ik had echt mijn energie nodig voor het varen enzovoort!
Thuisgekomen was ik totaal op
en heb zooooo geslapen
(en gewassen en opgeruimd)
Morgen gaat dat weer beter, daar ga ik vanuit.
Jill vond zelfs dat ik een beetje bruin was,
nou dat is al heeeeel wat.
En .... ik vond het leuk,
en nog een voordeel,
je huis lijkt toch groot als je thuiskomt :-))))
Op naar de volgende X
(met een hoofdletter)

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...