16 maart 2014

Lekker bezig!!

Het stapeltje granny's uit mijn laatste bericht,
ligt sinds kort weer op tafel en is ongeveer met drie verdubbeld.
Het maakt niet uit ik heb de tijd,
of eigenlijk moet ik zeggen het maakt niet uit wanneer het af is,
want tijd heeft er niets me te maken!
Er kwam het één en ander tussen, 
dus alles lag een poosje stil.
Inmiddels gaat het stukken beter
heb ik eindelijk door hoe ik alles kan en MOET doen.
Dat gaat wel eens mis, maar hee ook ik ben maar een mens :-))
Ik ben alweer een poosje van alles aan het maken,
en oh wat vind ik alles toch leuk om te doen .....
Hier de eerste pagina uit mijn quote boekje


Ik ben maar begonnen met "mijn" quote!

En hier twee kaarten totaal geïnspireerd door
de filmpjes die ik kijk op 
van Heidi Swapp!






BTW.... 
ik heb een andere 


erg leuk al zeg ik het zelf.
Dus ik vermaak me prima,

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...