26 juni 2014

Mijn doel

nou ja, één van de drie
voor de maand juni
was FIETSEN ....
Toen ik eergisteren voor het eerst ging
dacht ik nog, let dan op met wat je verder gaat doen!!
(anders weet ik niet waar ik pijn van krijg....)
En toen was ik 's avonds
(zonder ook maar een sec. aan mijn voornemens te denken)
de blokken aan het snijden voor mijn quilt
die meegaat naar de boot!
Onze boot is donkerblauw met bijna wit,
dus was het een uitdaging
om daar mijn smaak in te verwerken.
Inmiddels lagen de stofjes al weken 
in mijn kast, maar ja .....
Ik denk dat ik er in geslaagd ben
en een nieuwe term heb ontdekt!
ROMANTISCH MARITIEM
Oordeel zelf....



HAPPY SMILE
Ik ben overigens wel naar AH gefietst vanmorgen!
Zo!
Doel 3 kan afgevinkt!

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...