21 juli 2014

Memory Box

Vanaf deze maand mag ik mijn bijdrage leveren 
aan het blog van Creabest,  super leuk!

Dit is mijn eerste bijdrage, 
het is een doosje met een boekje van (bier)viltjes erin!

Ik heb dit doosje jaren geleden eens gemaakt voor mijn kleindochter 
en het is nog steeds mijn favoriet.









Deze keer heb ik het doosje zelf gemaakt met de Cameo, 
geen bestand, gewoon zelf aan de slag!
Het is 12,5 bij 10 cm. en 3,5 cm. hoog, 
het is gesneden uit wit cardstock 
en het deksel heb ik beplakt met het schattige papier van de
 Capsule Collection -Wild Rose, 
de randen bewerkt met verf en inkt!
Het doosje zelf alleen met verf! 
De bloemen, het kant en de labels die ik heb gebruikt 
passen allemaal prachtig bij elkaar!
Ik heb alle viltjes met gesso bewerkt 
en daarna met de acrylic paint, Sea Spray en rode inkt, 
omdat de viltjes met gesso waren bewerkt 
kon ik de verf en het inkt met een babydoekje vervagen, 
precies het effect dat ik graag wilde. 
Tussen de viltjes zit vellum, daar heb ik op gestempeld 
met dezelfde inkt maar dan zwart, 
een aantal van de stempels heb ik gemaakt met de Cameo, 
en de stempels werken fijn met deze inkt!
Het is een dierbaar doosje, en ik wilde het zo maken, 
dat ik over 10 jaar niet denk, had ik maar ...


Gebruikte materialen van Creabest:
- Vellum


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...