1 augustus 2014

File Folder

De DoCrafts File Folder van 12/12 inch heb ik stukken gesneden, 
en er twee kaften mee gemaakt.
Dit boekje met file folders is er eentje van.
Helaas is het moeilijk te fotograferen, 
maar ik wil toch laten zien wat ik met de 
File Folder heb gedaan! Ik heb hem zo gesneden, 
dat ik de vouw kon gebruiken, 
de kleine label pocket zit nu rechts achter, 
de flap is ook een stukje met een vouw, 
die heb ik er achter opgenaaid, 
en de voorkant er overheen laten vallen, 
(de voorkant is een stuk groter dan de achterkant), 
het gaat dicht met een klittenband 
waar ik later een knoop op heb geplakt.









Het is een leeg boekje, zodat je het als cadeau kunt weggeven. 
Het bestaat uit drie vellen ScrapBerry's papier 
die ik dubbel gevouwen heb en ongeveer 10 cm 
aan de bovenkant af heb gesneden!
Ik heb gekozen om in plaats van tabjes te maken, 
te werken met het vellum van Silhouette,
daar heb ik allerlei teksten op geprint, i
k heb de tekstlijn zwart gemaakt en op 2 gezet, 
zo wordt het goed zichtbaar op het vellum. 
Ik heb bij iedere tekst een woord (twee maal) 
uitgesneden met de cameo, en geïnkt.
En in de dikke omlijning van de tekst op het vellum geplakt! 
Verder een aantal bloemen en vlinders met de cameo gesneden en genaaid, 
het boekje zelf is ook rondom genaaid, 
en het vellum is daar meteen in mee genaaid.
Het is gebonden met kreuklint, dat heb ik door 3 gaatjes geregen 
en aan de buitenkant gestrikt!
De maten van het papier en het vouwen 
zijn net iets anders bij ieder vel, zo krijg je een leuk effect.
De maat van het kaft is 18 bij 22 cm.

Ik heb nog een kaftje over waar ik nog een miniboekje mee kan maken!



Gebruikte materialen van Creabest:
DoCrafts 12/12 File Folder 
Silhouette Vellum
Artiste Dye Ink Pad - Red

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...