26 september 2014

Do what you Love

Ik ben aan het werk geweest met de Cameo (toch wel zeer geliefd) en het premium vinyl van Silhouette, mijn Cameo "pimpen" stond allang op mijn ToDo lijst en eindelijk kan ik het afstrepen.
Ik had als eens eerder letters gemaakt voor de boot (lekker saai...) en vond dat eigenlijk heel erg makkelijk.
Ik heb van te voren het You Tube filmpje van Creabest bekeken, maar je moet het toch zelf doen om echt te weten hoe makkelijk het is. De Cameo doet zijn werk perfect, ik moet wel bekennen dat ik een  apart mesje en een aparte mat gebruik voor mijn vinyl en (dunne templates)!
Ik heb twee bestanden uit de online store gebruikt.
De vogel en het eerste gedeelte van het woord heb ik samengesmolten, om het in 1 keer te kunnen snijden.


Ik had dus 2 bestanden op mijn layout die niet naast elkaar stonden
maar wel naast elkaar geplakt moesten worden,
dat gaat heel makkelijk met het ruitjes transfer paper



Ik wilde er graag dots bij doen om er een geheel van te maken,
die heb ik tussen de bestanden verdeeld en zo niets van mijn vinyl weggegooid.
Ik heb alle rondjes uitgeknipt en op het transfer paper geplakt,
nu kon ik ze 1 voor 1 op de Camel plakken.




Gebruikte materialen van Creabest: 
- Silhouette Cameo
- Silhouette Universal Hook
- Silhouette verstelbaar mesje
- Universal Scraper



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...