15 januari 2015

Home is where ...

Lekker bezig met Home Deco, verzon ik er nog iets bij.
Ik kreeg voor mijn verjaardag 3 dikke kartonnen frames om iets leuks mee te doen,
Uitgepakt bleek dat het schilderij frames waren en je ze neer kon zetten, horizontaal of verticaal.
Ik het het frame horizontaal gebruikt zodat mijn "quote" er in paste.
Het plastic verwijderd en er een papier in geschoven.
Het huisje en de sleutel, wat hier gewoon het woord hart voorsteld, komen uit de doosjes van




deze keer heb ik het huisje en de sleutel met water verdunde Artiste verf van Docrafts,
Blush Pink, en voor de zelfgemaakte klei bloemen Blush Pink en een klein beetje Rouge!
Het witte kader met een (dot) mask bewerkt met Sea Spray, in het echt is het precies de kleur van de 
foamlettertjes van het woordje is, helaas is dit op de foto niet te zien!
Met het lijmpistool een grijs lint erachter geplakt, waar ik eerst een grote kraal overheen had geschoven om een lusje te maken.
De mini hartjes zaten bij de huisjes in het doosje!
De letters komen uit de silhouette en mijn voorraad.


Gebruikte materialen van Creabest:


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...