29 april 2015

Pinterest Album {9}

... en weer verder met mijn Pinterest Album, 
(voor degene die jullie hier missen staan op mijn blog en op YouTube)
Dit is bladzijde 9 en ik denk dat er nog eentje in mijn map past, 
maar de volgende map ligt klaar. 
Ik heb ook nog genoeg foto's en een15 jarige kleindochter die ook actief is op Pinterest 
en foto's voor me uitzoekt :-)) 
(te lief en ook precies degene die ik zou uitzoeken)

Ik heb gewerkt met de spullen van Studiolight en de Caran d'Ache Sopracolor Softpotloden.


De letters zijn gemaakt met de Supracolor potloden op aquarelpapier
en daarna omrand met een fineliner.
Ik heb ze op de pixscan mat geplakt en gesneden met de cameo, 
zo makkelijk en zo leuk!


Het lijfje van de vlinder is een stukje van een cocktailprikkertje, 
daar heb ik washitape om gewikkeld.




En ... mijn YouTube filmpje, HAVE FUN !!!





Gebruikte materialen van Creabest: 
- Silhouette Cameo
- Silhouette Pixscan Mat



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...