29 juni 2015

True LOVE for PINK!!

Ook een formaat A4 LO, bestaande uit twee vellen wit cardstock, 
waarbij de bovenste net iets kleiner is gesneden dan de onderste, 
deze is bewerkt met een dunne laag gesso 
en daarna met twee kleuren
(Strawberry en Red Cherry) van de gelato's door elkaar gemengd, 
met mijn vingers en een grote natte kwast!
Daarna meteen met het Grid Template en een baby doekje de gelato's weer weggeveegd!
En met Red Cherry en de Well Rounded Template wat rondjes en "koffievlekken" gemaakt.
Met een rand pons een paar kantjes bewerkt, en toe de gebruikelijke dingen.

Het meisje op de foto is de kleindochter van mijn zus 
(en een beetje van mij) en ze was bij mij wat knutselspullen aan het uitzoeken, 
het werd een grote stapel -:)) en alle met ROZE, want zoals Puck zegt ... 
Roze is onze lievelingskleur toch???
Ook nog selfies gemaakt en gelukkig wist deze jonge dame feilloos te vertellen 
hoe ik het moest doen! 
Zonder enige twijfel moest dit dus de eerste LO worden 
die ik ging maken, natuurlijk alles met PINK
bij deze dus!!







(Ook hier geen You Tube Filmpje ivm verblijf op de boot)


Gebruikte materialen van Creabest: 
- Gelato's Pastels

              *****

Randpons?
Doilie
Tissuepaper
Papieren bloem?
Washitape
Lettertjes



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...