2 juni 2015

Twee dochters, twee Lay-Out's!

de oudste in Parijs met haar oudste dochter!
(zij maakt deze prachtige foto)


en de jongste in het klein en groot ...



Ik heb net voor mijn vakantie de Selphy mini printer van Canon aangeschaft!
Wat geweldig, en super mooie foto's,
dus niet meer nadenken voor je op vakantie gaat, 
welke foto je wilt scrappen.
Of op zoek naar een Kruitvat, Hema of Dixons om je foto uit te printen.
(waar ook nog eens de foto's nooit naar je zin zijn, of de goede maat)
Happy Face dus!!!!!!!


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

1 opmerking:

  1. Hmmmm.... Ik weet niet of mijn berichtje over is gekomen... Dus nog maar een keer...
    Ik vroeg me even af welke selphy je gekocht had. De nieuwe waar je foto's vanaf je Foon kunt printen? Draadloos? Ik zit er over te denken om hem aan te schaffen, maar twijfel nog.
    En ik vind je werk echt prachtig! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...