10 oktober 2016

Dat is lang geleden

maar ik ben nog volop bezig hoor!
een behoorlijk warme zomer gehad,
een aantal vakanties met de boot,
natuurlijk de poppen,
kleinkinderen, ga zo maar door.
Deze keer geen ziekenhuisopname,
en ook niet echt bijzondere dingen in die richting!
Kortom "mijn" eigen gangetje!
Nu heb ik wel iets bijzonders en erg leuk.
Vanaf nu ga ik voor een half jaar
leuke dingen maken voor




van deze maand, het spreekt voor zich dat het over de herfst gaat,
de naam is Autumn Cheers!



Het begint meteen met een leuke uitdaging,
ik ben geen fan van herfst
en ... ik heb favoriete kleuren,
Ben zelf best benieuwd hoe ik dat ga oplossen
maar om eerlijk te zijn weet ik dat het goed komt.
Want dat moet,
 ik ben namelijk te dwars om het
niet goed te laten komen.

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...