29 augustus 2006

HET REGENT HARDER

dan ik hebben kan, is de tekst van een liedje van BLOF, en is waarschijnlijk op dit moment voor vele onder ons van toepassing. En eigenlijk heb ik er niet zoveel last van gehad, er is veel regen gevallen in onze vakantie, maar wij vonden dat niet erg, we deden toch ons ding en waren meteen buiten als het droog was, iets wat ik thuis waarschijnlijk niet zou doen. Maar gisterochtend zouden we vanaf de Hemmen nog doorvaren naar Uithoorn en vandaar onze gezamelijke vakantie afsluiten (we zijn daar ook begonnen) en woensdag ieder zijn eigen pad "bevaren", maar toen ik om 10 uur onder -de zoveelste vreemde- de douche uitkwam, en buiten natter werd dan onder de douche, vond ik ineens dat het tijd werd om naar huis te gaan i.p.v. nog verder. Het weer is zo smerig dat we niet gaan varen, maar vandaag gaan we naar huis, een ander einde dan we van plan waren, maar helaas. Het "eindetentje" halen we nog wel een keer is, en die laaste moorkoppen ook, want ik wil graag naar huis, ineens regende het harder dan ik hebben kan.

1 opmerking:

Erg leuk je berichtje, dank je wel...