27 augustus 2006

STIL

Het is erg STIL op mijn blog, en dat terwijl ik zulke leuke plannen had in de vakantie.
Ik kan jullie verzekeren dat het niet aan mij ligt hoor, ik babbel er rustig op los,
maar dat de schuld geheel bij dat kleine irritante usb stickje ligt, van ons
Koninklijke.........................
Niets kan je ermee, ja je e-mails checken, maar daar wordt je ook niet blij van, want meer dan 90% gaat over zaken die ik als huismoedertje helemaal niet wil weten. Soms op een website kijken, en dat kan ik doen omdat ik op vakantie ben dus alle tijd van de wereld heb. Maar ik zie een zakenman toch echt niet ergens op een parkeerplaats een kwartiertje wachten tot zijn site geladen is, om nog maar te zwijgen van het uurtje wat je uit moet trekken om er ook nog eens iets op te plaatsen. Kortom. het is waardeloos, maar volgens mij hadden jullie dat al begrepen.
Het is dan ook een wonder dat ik nu, in de vrije natuur, zomaar zover ben door gedrongen dat ik een berichtje kan tikken, het tweede gedeelte moet natuurlijk ook nog goedgaan, en dat weet je niet van te voren, dat weet ik weer over nog een kwartier. Is het gelukt dan is het leuk, is het niet gelukt ben ik weer een poosje bezig geweest zullen we maar zeggen.
Hoewel met dat bezig zijn is het wel goed gekomen, want dat had ik volledig zelf in de hand.
Ik heb -het weer speelde gelukkig goed mee-ontzettend veel gemaakt, ben bij met mijn logboek, verschillende LO's en leuke kaarten voor de kleinkinderen.
Waarschijnlijk kan ik thuis niet in dit tempo werken maar ik zal toch wel blij zijn als ik weer naar huis ga, en onder mijn eigen douche kan gaan staan, de computer aan kan drukken zonder me druk te maken over de stroom, en zo kan ik nog wel een aantal dingen op noemen. Vier weken is best lang, want buiten alles wat ik net op noemde lijkt het me o zo leuk om de kinderen maar vooral de kleinkinderen te zien, en te knuffelen (jammer Bootje, maar het moet even).
Dus hoe leuk en hoe heerlijk een vakantie ook is, naar huis gaan in minstens zo leuk!!!!!!!!!!

1 opmerking:

  1. Anoniem30.8.06

    Hahaha, dat vind ik nu ook zo leuk aan op vakantie gaan.....het weer thuis komen:))

    Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...