25 maart 2013

Er was eens

een breiboek,
gratis gekregen bij wat wol.
Best leuk, maar niks voor mij.
Weg ermee .....
 het lag al heel lang klaar om weg te gooien!
En net toen ik het ging doen,
bedacht ik dat ik er een "werkboek" van kon maken.
Ik heb een hele stapel (nog) lege boeken, schriften etc. maar toch :-))
Het boek heeft de maat van een printpapier,
leuk maatje, ik scrap daar toevallig op.
(nu even niet ...)
Voor en achterin een aantal glanzende foto pagina's,
en midden in het patronen boek.
De glans pagina's heb ik geschuurd
en in de zwarte gesso gezet.
De patronen pagina's in de witte gesso of beplakt!
Daarna een stuk papier,
waar deze week een onwijs leuke mini Wii voor Jill inzat,
flink gekreukeld, en op de kaft geplakt.
(Inmiddels had ik moeten gaan liggen maar deed dat niet :-(()
(Achterkant)

Ik heb de voorkant nog "even" afgemaakt
hoewel dat dus een beetje dom was,
ben ik toch blij,
en hee,
ga ik nu toch liggend iets doen!

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

3 opmerkingen:

  1. Tuurlijk heb je nog een hele stapel leeg liggen ;)
    maar het proces van het zelf maken is veels te leuk!!!
    De voorkant ziet er in ieder geval super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat je als creatief persoon in alles potentie ziet voor een nieuwe journal Ü. Het ziet er al heel leuk uit.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, dat ziet er heel euk uit. Er is toch niets leuker dan je eigen handgemaakte journal. xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...