23 maart 2013

Happy, happy

                                 
... happy, birthday!!!
Voor mijn nichtje
(nou ja, ze is 19 geworden, maar blijft dan toch je nichtje,
net als mijn zussen, mijn zusjes)
Ze heeft een nare, nare tijd achter de rug,
maar slaat zich er bewonderingswaardig goed doorheen,
doet tussen neus en lippen door nog even rijexamen,
met een geweldig resultaat
en is dan toch,
leuk of niet leuk jarig.
Vandaag heeft ze "haar" feestje,
en ik hoop van harte dat ze toch
een beetje HAPPY is!
♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik hou van je stijl! Ben er helemaal verliefd op zelfs!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem23.3.13

    Wauw erg mooi !!! Ik weet zeker dat dit haar toch een klein beetje zal opvrolijken.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw, die zien er geweldig uit. Heel mooi.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk je berichtje, dank je wel...