2 juli 2013

Reacties (of eigenlijk niet) en de North Star


NORTH STAR februari blok
(the Sugar Block Club)

Dit is het 2e blok van mijn 
Sugar Block avontuur!
En het was een avontuur hoor,
Paper Piecing,
tot twee weken geleden nog nooit van gehoord,
en het toen met Juun geprobeerd,
(Over leuk gesproken :-))
Hij heeft toen een huisje gemaakt,
deed keurig wat ik zei,
maar had er weinig vertrouwen in
(Ik ook, ha, ha, niet in hem, maar het hele gedoe)
tot we het papier weghaalde ....
walla, een huisje, en netjes, gewoon eng!
In dit blok moest het ook,
je moet ff weten hoe,
maar dan gaat het goed!
Op naar het volgende blok!

Nu even iets anders ik hoor al een poosje dat mensen
niet meer kunnen reageren,
vandaag eens gekeken hoe dat kan!
Google+ is de boosdoener,
ik ben er mee bezig, 
en hoop dat het morgen lukt!
Ik ben benieuwd!
♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...